vrijdag 3 mei 2013

All Dressed Up

All Dressed Up

Dit idee van het jurkje kwam ik 2 weken geleden tegen op internet en dat vondt ik zo leuk dat ik dit met jullie wil delen.

Voor mijn kaartje heb ik de Framelits Dies "Dress Up" gebruikt. Deze zijn zo leuk maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om ze te gebruiken. Dus nu bij deze. :))
Het jurkje heb ik uitgestanst uit het desingpapier van Print Poetry Designer Series, dat is het kleine blokje designpapier uit de Spring/Summer Catalogus. ( erg leuk )
De basis van de kaart is Cardstock Very Vanilla en heb ik geembossed met de Embossingfolder Fancy Fan, echt schitterend vindt ik deze.
Het onderste randje heb ik uitgestanst met de Edgelits Adorning Accents.
De tekst heb ik in 2 delen gestempeld en hoort bij de bijbehorende stempelset "All Dressed Up", en deze heb ik daarna uitgeponsd met Large Oval Pons en Extra Large Oval Pons en de onderste tekst daar heb ik de uiteinde bewerkt met de Word Window Pons zodat de hoeken mooi afgerond zijn.
De maat van mijn kaart is 20 x 15 en op 10 gerild en  gevouwen.


Om dit jasje te maken heb ik eerst het jurkje met de scallop rand uitgestanst, vervolgens het 2e jurkje die er net even iets anders uitziet.
Het 2e jurkje daarvan heb ik het onderste gedeelte weg geknipt en het bovenste gedeelte doormidden geknipt zodat je een jasje of bloesje krijgt. Zie de foto hieronder.
 
 
Als je dit dan bovenop het eerste jurkje plakt dan krijg je een jasje. ;) Heel simpel maar o zo leuk. ;)

Hier nog even een overzicht van de gebruikte materialen:

Papier: Cardstock Very Vanilla, Print Poetry Designer Series.
Stempels: All Dresssed Up.
Gereedschap: Embossingfolder Fancy Fan, Edgelits Adorning Accents, Framelits Dress Up, Word Window Pons, Oval Large Pons, Oval Extra Large Pons, Dimensionals.
Embellishments: Jewels Basic Pearls.
Marker: Gumball Green.

Kijk ook even op het Stampin Up Inspiratieblog voor nog meer leuke ideƫen. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: