zaterdag 1 juni 2013

Single Stamps Stampin Up

Single Stamps Stampin Up

In Amerika heeft Stampin Up gevraagd aan de demonstratrices wat ze ervan vonden om enkele stempels te verkopen inplaats van een hele set. Hier is heel positief op gereageerd dus hebben ze het geprobeerd of het aan zou slaan. Het is gelukt want hier was veel belangstelling voor onder de klanten.
Dus nu wordt het ook in Europa geintroduceerd om te kijken of het hier ook aanslaat.
Op de flyer hieronder ( linkje ) kan je zien welke stempels er nu los te koop zijn. Deze zijn vanaf nu tot 31 augustus te koop en daarna niet meer. Dus mocht er een stempel tussen zitten die je graag wilt hebben dan kan je hem bij mij bestellen.

http://www2.stampinup.com/gb/documents/Single_Flyers_Assortment1_EU.pdf



Ook komen er binnenkort de Best of 25 Years Stampelsets te koop. Hier worden de favoriete stempels van de laatste 25 jaar in opgenomen en ze zijn maar een korte tijd verkrijgbaar. In elke stempelset komt ook een stempel die nieuw is, dus nog nooit uitgebracht.
Vanaf deze maand tot oktober komt er elke maand een set uit. Zo gauw ik meer weet horen jullie dat. ;)
Ik kan bijna niet wachten tot ze uitkomen want in Amerika heb ik zulke leuke sets voorbij zien komen. Nog even geduld dus. ;)

En dit is hem dan.Hij kost 17,95 euro en het artikelnr. is : 133342. Ik heb niks teveel gezegd toch? Ik vindt hem schitterend en wij hebben hem al mogen ontvangen  bij een bijeenkomst van Stampin Up een paar weken geleden. :) Een voordeel van demonstratrice zijn. :)



De webwinkel is nog steeds uit de lucht en zo gauw de problemen zijn opglost bij Stampin Up meld ik jullie dat.
Je kan als vanouds blijven bestellen via de mail, ook als de webwinkel weer open is. Het voordeel van de webwinkel is alleen dat de bestelling rechtstreeks naar Stampin Up gaat en de bestelling ook meteen naar jou wordt gezonden. Dat gaat dus veel sneller als via een demonstratrice.

Ik wil Janneke en Miranda even bedanken voor hun hulp om de foto's op mijn blog te krijgen. Jullie zijn schatten. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: