dinsdag 2 juli 2013

Bloghop Stampin Up Inspiratie Blog

Bloghop Stampin Up Inspiratie Blog

Vandaag hebben wij onze 2e Blog Hop van het Stampin Up Inspiratie Blog, waar alle DT leden een creatie laten zien gemaakt met de materialen van Stampin Up.

Het begin van de Blog Hop is op het Stampin Up Inspiratie Blog. Tijdends deze Blog Hop kan je Letters verzamelen die verborgen zijn in het bericht bij elke deelnemer. Als je deze Letters verzameld hebt mag je gaan puzzelen en de juiste naam opzoeken. ;) Als je de oplossing gevonden hebt kan je het antwoord mailen naar: stampininspiratie@gmail.com

Hier nog even de regels van de Blog Hop op een rij:

* doe mee met de bloghop, en zoek de letters
* puzzel het juiste woord
* wordt volger van onze blogs
* laat een reacties achter bij elke designer


Natuurlijk kan je ook een prijs winnen. Zie de foto hieronder.
Heel veel plezier met de Blog Hop en de puzzel. ;)



Hier is de volgorde van de Blog Hop mocht je de weg kwijt raken:

Stampin Up Inspiratie Blog
Jolanda
Lydia
Anita
Agnes
Miranda
Rosalien ( je bent nu hier )
Liesbeth
Monique
Tanja
Peteriana

Dan nu mijn creatie. ;)  Ik heb hiervoor de nieuwe stempels Mosaic Madness, Happy Day en Sweetly Framed ( Hostess Set ) gebruikt.
Bij de Mosaic Madness Stempelset hoort ook de Mosaic Punch en daar heb ik afbeeldingen mee uitgestanst. Dit is echt een super leuke set die je ook als Bundle kan kopen met 15% korting. Je vindt hem op blz. 123 van de Catalogus. Ook is er een embossingfolder van, super,super leuk. :)) Ik denk dat dit  één van de favoriete sets gaat worden.


Materialen:
Papier: Cardstock Very Vanilla, Strawberry sluch, Baked Brown Sugar.
Stempels: Happy Day, Sweetly Framed ( Hostess Set ), Mosaic Madness.
Inkt: Strawberry Slush en Baked Brown Sugar.
Gereedschap: Embossingfolder Modern Mosaic en Fancy Fan, Mosaic Punch, Decorative label Punch, Stampin Dimensionals, Tombo Glue.
Embellishments: Linen Thread, Jewels Basic Pearls.

Mijn Letter van de Blog Hop is een : A

Heel veel plezier met de Blog Hop. ;)

Mijn blog wordt later op de dag bijgewerkt met nieuws etc. dus hou hem in de gaten. ;)

Groetjes Rosalien


11 opmerkingen:

Diana van Otterlo zei

ziet er erg leuk uit, ik denk dat je gelijk hebt en dat dit een favoriet gaat worden.

sylvia zei

Geweldige kaart Rosalien, hoe meer ik jullie blogs bezoek, hoe leuker ik de set ga vinden.

groetjes Sylvia

Caroline zei

wat een geweldige kaart, ik kan niet wachten tot ik dit set in mijn bezit heb
Groetjes Caroline

# zei

geweldig mooie set, ik kan niet wachten tot het bezorgd wordt

CarlavdM zei

Weer heel iets anders met dezelfde Emb en stempels, errug mooie kaart is het geworden.

Eveliene zei

Wat een gave kaart.
Wat kan je dan toch veel verschillende creaties maken met 1 zo,n set.
en al hoppend kom je dan toch veel leuke ideetjes tegen.
Ik ga snel verder hoppen ,om te zien wat voor leuks ik nog tegen kom.


groetjes eveliene

jannie zei

Mooie kaart geworden.
Groetjes Jannie.

Kaartenbox zei

Hoe meer ik hop hoe hebberiger ik word.....Zal ook wel de bedoeling zijn van het bloghoppen;-)
Ook dit is een prachtige creatie. Groeten Anja

Geertje zei

Mooi setje! Ik zie hem vaker. Even over nadenken.

Carla zei

Hop weer door naar de volgende
Gr Carla

Carla zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.