maandag 12 augustus 2013

I'm So Gratuful There's You In The World

I'm So Grateful There's You In The World

Op het moment heb ik helaas niet zoveel om te freubelen aangezien wij druk bezig zijn ons klaar te maken voor de verhuizing. Dat betekent alles uitzoeken wat wel en niet mee kan en wat we al in kunnen pakken. Over 2 weken krijgen wij de sleutel en kunnen we in ons nieuwe huis gaan klussen. Vandaar dat het even iets rustiger is op mijn blog. ;)

Dit kaartje lag nog op mijn buro om geplaatst te worden. In heerlijke vrolijke en frisse kleuren. Ik ben helemaal verliefd op deze kleuren en de stempels. Hier wordt ik helemaal vrolijk van. :)
De vlinders zijn een combinatie van de Sets Best of Butterflies en Papillon Potpourri. De tag heb ik gemaakt door eerst met de Six Sided Sampler Stampset diverse figuren te stempelen en uit te stanzen en daarna tegen elkaar aan te plakken op cardstock. Vervolgens heb ik hem uitgestanst met de Chalk Talk Framelits. Dit geeft een heel leuk effect zo. :))
De achtergrond is geembossed met de Honeycomb Embossingfolder.


Materialen:
Papier: Cardstock WhisperWhite, Strawberry Slush.
Stempels: Best Of Butterflies, Papillon Potpourri, Six Sided Sampler, Gorgeous Grunge, Chalk Talk.
Inkt: Strawberry Slush, Baked Brown Sugar, Bermuda Bay, Early Espresso.
Gereedschap: Embossingfolder Honeycomb, Framelits Chalk Talk, Extra large Oval Punch, Bitty Butterfly Punch, Elegant buttterfly Punch.
Embellishments: paper Doilies, Linen Thread.

Hopelijk tot gauw weer. ;)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Marjan zei

Ik vind je kaart echt erg mooi!! Snap best dat je het nu heel druk hebt, weet ook nog wat opkanppen en verhuizen inhoudt... Dus.... Sterkte daarmee! :):)