woensdag 25 september 2013

En Franqais

En Franqais

Dit vindt ik nu zo'n mooie veelzijdige achtergrond stempel en hij doet het zo leuk op kaarten maar ook bij het scrappen. Deze keer wilde ik hem gebruiken als achtergrond bij de mooie grote bloem uit de Betsy's Blossoms stempelset.
Voor deze maand heb ik ook weer bedankkaartjes nodig voor mijn klanten. Aangezien ik door de drukte niet zoveel tijd had om kaartjes te maken wilde ik graag een serie die je snel en makkelijk kon maken. Ik heb een serie in 4 vrolijke kleuren gemaakt en ik laat  hier de 4 kleuren zien.
Dit idee kwam ik trouwens op Pinterest tegen. ;) Hier haal je ook leuke ideeen vandaan en doe je een hoop inspiratie op. Een goede hulp als je eens in een scrappersdip zit. ;)






Gebruikte Materialen:
Papier: Whisper White, Marina Mist, Strawberry Slush, Wild Wasabi, Daffodil Delight.
Stempels: En Franqais, Betsy's Blossoms, Itty Bitty Banners.
Inkt: Smoky Slate, Daffodil Delight, Strawberry Slush, Wild Wasabi, Marina Mist.
Gereedschap: Framelits Bitty Banners.
Embellishments: Linen Thread, Buttons in de Regals, Subtles and Bright Collection.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: