zaterdag 16 november 2013

Awesome!!

Awesome!!

Normaal gaat er altijd een bedankkaartje mee met een bestelling maar door de verhuizing en doordat alles ingepakt stond in dozen is daar een paar keer niks van gekomen. Zo langzamerhand komen de hobbyspullen spullen weer tevoorschijn. ;) En eindelijk is het mij gelukt om weer bedankkaartjes te maken. :) Dat heb ik wel gemist dat freubelen. ;)
Het is nog wel steeds zoeken naar sommige spullen en omdat ik boven nog steeds geen bureau heb moet ik alles naar beneden halen om vervolgens later alles weer naar boven te doen als het klaar is. Dus er gaat wel veel tijd in zitten zo.....lol.... Maar wie weet hebben we van het weekend tijd om een bureau bij Ikea te halen. :)

En omdat de leden van mijn Stamp Club nu een paar keer geen kaartje van mij gehad hebben besloot ik om ze naast de bedankkaart ook  te verrassen met een klein kaartpakketje. In dit pakketje zit genoeg materiaal om 2 kaarten te maken. :) Nu hopen dat ze dit leuk vinden. :)

Dit is het kaartje en kaartenpakketje wat ze ontvangen samen met hun bestelling. :)



Materialen kaartje:
Papier: Cardstock Very Vanilla, Soft Suede, Crisp Cantaloupe.
Stempels: Yippee Skippee!, Off The Grid, Gorgeous Grunge.
Inkt: Soft Suede.
Gereedschap: Framelits Chalk Talk, Embosslits Beautiful Wings.
Embellishments: Jewels Basic Pearls.

Volgende week zaterdag hebben wij een Teamdagje  van het Stampin Creations Team dus ik ga mij aankomende week eens  buigen over leuke workshopjes. Ik heb al wat in gedachten dus dat gaan we maar eens uitwerken. ;) Gezellig, ik heb er zin en zij gelukkig ook. :)
De projectjes die wij gaan maken laat ik dan later zien.

Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Onwijs bedankt voor je bedank kaartje en SUper leuk pakketje, staat morgen bij mij op het blog.

Groetjes en bedankt voor de gezellige dag, Yvon

Ilj@ zei

Dat ziet er gezellig uit, daar zijn je Stamp Club-leden vast blij mee ;). En ik kijk uit naar de 23e! Tot dan. Groetjes, Ilja

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuk kaartje Rosaline. De achtergrond stempel heb ik ook net binnen. Ga er mee aan de slag. Al een beetje gewend in je kleinere huis. Groetjes Lida