woensdag 12 maart 2014

Wat een pech....

Nu heb ik zoveel projecten om te laten zien en laat ik nu net de pech hebben dat de computer beide fototoestellen niet wil herkennen....zucht....
Dus helaas jullie moeten het nog even zonder kaartjes, lay-outs etc doen.
Maar zondag komt mijn schoonzoon  de pc nakijken en worden de problemen opgelost. :) Yeahhh!!! Nog even geduld dus....lol...

En genieten jullie ook van het mooie voorjaars weer?

Omdat ik nu geen eigen projectjes kan laten zien leek het mij leuk om eens een paar SU Video's te delen met jullie.

Er wordt wel eens gevraagd wat het verschil is tussen de Blender Pen en de Aqua Painter.
Dit filmpje van SU  laat duidelijk het verschil zien tussen de 2.

)

Wat ook leuk is om te gebruiken op je projecten is de Spritzer Tool.
Brain Pilling laat hier zien wat voor leuks je ermee kan doen.

)

En inspiratie gekregen van de filmpjes?

Mijn uitdaging voor jullie is om één van deze technieken eens uit te proberen.
Onder de deelnemers verloot ik dan een setje Bakers Twine Island Indigo. :))


Op maandag 31 Maart trek ik een winnaar, dus je hebt 2 weken de tijd om je creatie bij Mr.Linky neer te zetten. En ik ben heel benieuwd naar de creaties van jullie dus ik hoop dat jullie deze uitdaging leuk vinden en aangaan met mij. :))



Fijne dag en geniet van het zonnetje. ;)

De uitdaging is voorbij en helaas geen deelnemers dus ik kan niemand blij maken met het setje Bakers Twine. ;)
Wie weet een volgende ronde. :)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: