woensdag 14 mei 2014

Weekly Deals

De nieuwe Weekly Deals staan ook weer online.
De In Color Serie gaat eruit dus mocht je hiervan nog iets willen hebben dan zou ik niet te lang wachten met bestellen. Zelf vindt ik het heel jammer dat ze eruit gaan want ik vindt deze kleuren echt heel gaaf en ook dat lint....zucht.....
Maar er komen straks ook weer hele mooie dingen voor terug dus dat verzacht het leed een beetje. ;)



Hieronder nog even aandacht voor Nieuws en  Aktie's etc. die op dit moment lopen.


Gratis Stempelset bij aankoopbedrag van 75,00 euro.


Deze maand loopt een Aktie bij SU dat je bij elke 75,00 euro die je besteed een leuke Photopolymer stempelset mag uitzoeken. Hier kan je de stempels zien waaruit je mag kiezen.
Ik heb er van de week mee gespeeld en ze doen het super. Dus die kaartjes houden jullie nog even tegoed. ;)


Klantenkaart


En weten jullie ook al dat je bij mij kan sparen voor gratis producten? Vanaf nu is er de klantenkaart. Hier bij Catalogus/Bestellen staat alle informatie.
Nog even in het kort. Bij elke bestelling noteer ik het totaalbedrag ( dit is exclusief : Shares,  Cadeaubonnen en verzendkosten ) en bij 10 bestellingen tel ik alle bedragen bij elkaar op en daar krijg je 5% korting over. En dat kan best oplopen, en bij je 11e bestelling kan je voor dit bedrag iets uitzoeken uit één van de lopende Catalogussen. Zo'n extraatje is dus mooi meegenomen of niet? :))

En Verloting SU Pakket

En voor degene die in Mei of Juni een bestelling plaatsen daarvan wordt hun naam in een potje gedaan. In Juli trek ik een winnaar en die wint een mooi SU Pakket.
Binnenkort laat ik alvast een Sneak Peak zien van wat je kan winnen. :)


Ik zie hier allemaal voordelen, je kan een stempelset uitzoeken bij een aankoopbedrag van 75,00 euro, je aankoop telt mee voor de klantenkaart ( sparen voor korting ) en je maakt kans op het winnen van een SU Pakket. Niet slecht dus. ;)



Fijne dag hier schijnt eindelijk de zon. Genieten dus. ;)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: