donderdag 24 juli 2014

Step Block Card

Je ziet ze op dit moment veel voorbij komen op internet de Step Block kaarten. En ik kon het ook niet laten om er één te maken. Het lijkt heel moeilijk maar het is heel simpel om te maken en erg leuk om te doen. Dawn geeft hier een mooie duidelijke uitleg op haar You-Tube Kanaal hoe je hem moet maken.

De basis van mijn kaart bestaat uit Cardstock Hello Honey. De blokjes heb ik gemat met Blackberry Bliss en designpapier Moonlight.
Ik heb hem versierd met de Flower Shop stempels en Framelits. De blaadjes heb ik gemaakt door ovaaltjes te ponsen met een ovaal pons en daaruit hele kleine hoekjes ponsen met de ster pons uit de Itty Bitty Accents Punch Pack. Vervolgens heb ik de nerven gescoord met de Scoringboard en Diagonal Scoring Plate.
De kleine pareltjes heb ik met de Blendabilitie in de kleur Rich Razzleberry ingekleurd zodat het weer mooi bij het papier past.




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Hello Honey, Blackberry Bliss, Whisper White.
Designpapier: Moonlight Paper Stack.
Stempels: Flower Shop, That's The ticket.
Inkt: Blackberry Bliss.
Blendabilitie: Rich Razzleberry.
Gereedschap: Scoring Board, Diagonal Scoring Plate, Pansy Punch, 1 3/4x 7/8 Large Oval Punch, Itty Bitty Accents Punch Pack, aqua Painter.
Embellishments: Jewels Basic Pearls, Linen Thread, Buttons Regals Collection.


Veel plezier mocht je hem ook gaan maken. Als je mij de link geeft van jou uitwerking kom ik graag bij je langs. :) Bezoek is altijd leuk toch? En zo doen we bij elkaar ook weer leuke ideeën op. ;)


Zaterdag of zondag ( ligt eraan hoe druk het is want mijn man is jarig zaterdag )  maak ik de winnaars bekend die een vrijkaartje gewonnen hebben voor 2 personen voor de Knotsgekke Kaartendagen in 's-Hertogenbosch of Zwolle. Je hebt dus nog tijd om mee te dingen wil je ook kans maken hierop.
Kijk even bij dit berichtje. Hier vind je ook een Kortingscode voor de voorverkoop van de tickets voor de beurs mocht je niet gewonnen hebben. Scheelt toch altijd weer niet waar? :)

Fijne dag.


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Anita zei

Wat leuk gedaan Rosalien.
Ik heb ook de basis klaar, moet hem alleen nog vrsieren.
Is erg leuk om te maken en niet moeilijk.
Eerst een opdracht maken voor ik verder mag.

Gr. Anita