donderdag 17 juli 2014

Trouwkaartje met bijpassende Envelop

Voor de dochter van een vriendin die gaat trouwen heb ik dit kaartje gemaakt.
Het was even zoeken welke stempel ik zou gebruiken maar uiteindelijk viel mijn keus toch op deze stempel Blooming with Kindness.
Ik heb voor de kleur wit in combinatie met Bermuda Bay gekozen. Dit staat best sjiek, al laat de foto het volgens mij niet echt goed zien.
Met de Envelop Punch Board heb ik er een bijpassende envelop bij gemaakt.
Ik heb alles wel rustig gehouden dat vond ik toch het mooiste.




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Bermuda Bay.
Stempels: blooming With Kindness, Teeny Tiny Sentiments.
Inkt: bermuda Bay.
Gereedschap: Framelits Apothecary Accenst, Envelop Punch Board.
Embellishments: Taffeta Ribbon Bermuda Bay.


Bedankt voor het langs komen en tot de volgende keer. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: