zondag 31 augustus 2014

Hugs & Kisses

De zomerstop is  voorbij en het is weer tijd voor een nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers. Deze keer heeft Marjan een leuke sketch voor ons gemaakt.
Ik had zin in een zonnige kaart en heb gekozen voor de kleuren Pumpkin Pie en Daffodil Delight.
De afbeelding is van de Hostess set genaamd " I Like You". Een hele gave set die nu ook op mijn verlanglijst staat. :)
Ik heb deze stempel even mogen lenen van Ellen tijdens onze Team Meeting. Bedankt Ellen. :)
De afdruk heb ik ingekleurd met de Blendabilities in de kleuren Daffodil Delight, Pumpkin Pie en Old Olive. 
De rand onder de afbeelding heb ik gemaakt met de Banner Punch.




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Pumpkin Pie, Daffodil Delight.
Designpapier: Designer Series Paper Stack Brights Collection.
Stempels: I Like You ( Hostess ), Good Greetings ( Hostess, deze later in het jaar verkrijgbaar )
Inkt: Memento Tuxedo Black, Pumpkin Pie.
Blendabilities: Daffodil Delight, Pumpkin Pie, Old Olive.
Gereedschap: Circle Framelits Collection, Thinlits Circle Card, Banner Punch.

Heel veel plezier met de nieuwe Challenge. ;)

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

De hobbydroom zei

Wat een heerlijk zonnig kaartje! Erg leuke sketch ook zeg. En niet te vergeten prachtig ingekleurd!

Lieve groetjes, Mandy

Margot zei

Supermooi kaartje Rosalien, prachtige kleuren!