woensdag 6 augustus 2014

Weekly Deals en Eigen Aktie

Ook deze week zijn er weer leuke Weekly Deals voor jullie. Mocht er iets voor je bijzitten dan kan je mij jou keuze doorgeven op m.zwackhalen@planet.nl
Ook andere bestellingen kan je aan mij doorgeven. ;)





Wist je trouwens dat je bij mij ook kan sparen voor gratis producten met de Klantenkaart?
En wist je dat ik ook pakketjes verzend met DHL? Dat scheelt een hoop in de verzendkosten, zeker nu de verzendkosten bij de  PTT weer duurder wordt.
Wil je weten hoe het werkt? Kijk hier maar eens. ;)


Aktie Big Shot



Vergeet ook de Aktie niet van de Big Shot. Want bij aankoop van de Big Shot mag je uit 5  verschillende Bundles 1 set  kiezen ( Framelits met bijpassende stempels ) met een waarde van zo'n 50 á 60 euro die je er gratis bij krijgt.
Heb je de Big Shot al dan kan je 15% korting krijgen op deze Bundles.
Altijd leuk zo'n Aktie, zeker nu er bij de Weekly Deals ook weer gave Embossingfolders en Framelits bijzitten. Zo heb je een leuk Starters Set bij elkaar. :)




Maar ik doe er nog een schepje bovenop. ;)


Eigen Aktie maand Augustus


Koop jij deze maand bij mij de Big Shot dan ontvang je gratis:

Een pak A4 Cardstock  naar keuze twv. 8,50 euro

of een

Embossingfolder  naar keuze twv. 9,50 euro


Wil je alleen één van deze Bundles? Dan ontvang je gratis:

Een setje Bakers Twine naar keuze twv. 3,50.



Een fijne dag allemaal. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: