woensdag 27 augustus 2014

Weekly Deals en Reminder lopende Akties

Wat gaat een week toch snel voorbij. We zijn alweer toe aan de nieuwe Weekly Deals.
Dit zijn ze weer voor deze week. ;) Onthoud dat deze aanbieding tot volgende week dinsdag geld.
Zit er iets voor je bij dan hoor ik het graag en neem ik hem mee met de bestelling.






We hebben nog een paar Aktie die bijna aflopen waar ik nog even de aandacht op wil vestigen.
Dat is o.a. de Aktie van de Big Shot.





Bij aankoop van de Big Shot 104,95 euro mag je uit één van de volgende Bundles een gratis Bundle uitzoeken bestaande uit een  set Framelits met bijpassende stempels waarvan de waarde op kan lopen tot 60,00 euro.




Heb je de Big Shot al maar wil je wel één van deze Bundles dan kan je ze met 15% korting kopen.
Deze Aktie loopt 31 augustus af. Dat is over een paar dagen al. ;)

Koop je de Big shot bij mij dan doe ik er nog een extra pak Cardstock naar keuze bij ter waarde van 8,50 euro. Leuker kunnen we het niet maken want je kan nu meteen aan de slag. :)







Dan hebben we ook de Aktie dat je in kan stappen als Demonstratrice met een instapbedrag van 129,00 euro en waarbij je voor 195,00 euro aan producten uit mag zoeken. ( normaal is dat 175,00 euro ).  Deze Aktie loopt de 29e af.

Hier kan je meer informatie vinden over beide Akties en daarnaast mag je mij altijd mailen mocht je nog vragen hebben.
Ik ben te bereiken op m.zwackhalen@planet.nl
Wil je na alles gelezen te hebben je meteen inschrijven dan kan dat hier.
Van mij ontvang je dan ook een Welkoms cadeau. :)

Mocht je voor één van de Akties interesse hebben wacht dan niet te lang want de tijd is zo voorbij. ;)

Dan wens ik jullie een hele fijne dag. Ik begreep dat we weer een paar mooie dagen gaan krijgen dus geniet ervan. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: