zondag 14 september 2014

Laat de blaadjes maar vallen

Het Thema bij de Dutch Card Lovers is blaadjes. Met de herfst in aantocht bedacht Anja dat het leuk was om iets met bladeren te doen. En hij is leuk. :)  Het Designteam heeft zulke schittterende uitwerkingen gemaakt. Je kan ze zien op ons Challenge Blog.


Deze keer wilde ik eens iets anders maken dan een kaart, dus koos ik voor een Herfst Krans met toch een vleugje zomers erin. ;) Tsja, ik ben nog niet helemaal toe aan de herfst. Jullie wel?



Met diverse achtergrond stempels heb ik het Cardstock bestempeld waarna ik de bladeren uit gestanst heb. De randen van de bladeren heb ik daarna met inkt ( Baked Brown Sugar ) gedistressed.
Op de bloemen heb ik met Dazzling Details Silver een beetje bling bling aangebracht.



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Hello Honey, Tangelo Twist, Mossy Meadow.
Stempels: Flower Patch, World Map, Dictionary, Hardwood.
Inkt: Blackberry Bliss, Tangelo Twist, Hello Honey, Baked Brown Sugar.
Embellishments: Burlap Ribbon, Natural Chevron Ribbon, Designer Brights Buttons, Think Bakers Twine Baked Brown Sugar, Dazzling Deatils Silver.
Gereedschap: Flower Fair Framelits, Autumn Accents Bigz.

Bedankt voor het langs komen en ik vindt het leuk om te lezen wat jullie van de uitwerking vinden. ;)

Ik hoop snel weer actiever reacties achter te kunnen laten. Wij zijn druk bezig met de verbouwing van de badkamer. Ik ben heel benieuwd hoe hij er straks uit ziet als hij klaar is. Spannend!
Het kan dus ook gebeuren dat je iets langer moet wachten op een reactie via de mail aangezien ik de komend 2 weken niet zoveel achter de pc kan zitten.;)

Fijne dag. :)

Groetjes Rosalien