woensdag 10 september 2014

Weekly Deals en verloting SU pakket

Ja hoor, ze zijn er weer. Deze keer weer hele gave Weekly Deals. :)




Mocht er iets voor je bijzitten laat het me weten en ik bestel hem mee voor je met de verzamelbestelling. ;)
Je kan natuurlijk ook gewoon tussendoor bestellen of andere artikelen mee bestellen met de verzamelbestelling.


Klantenkaart


Wist je dat ik ook een Klantenkaart heb? Hier kan je sparen voor gratis artikelen die je zelf uit kan zoeken uit de huidige Catalogus. Hier lees je er meer over.


Verloting SU Pakket


Daarnaast verloot ik deze maand een SU Pakket ter waarde van 39,95 onder de klanten die een bestelling doen. 30 September trek ik de winnaar.
Niet geschoten is altijd mis. ;)



Het pakket bestaat uit:

Pakket A4 Cardstock van de In Color Serie 2014-2016 twv. 8,50 euro.
Inktpad Mossy Meadow twv. 6,50 euro.
Stitched Satin Ribbon Mossy Meadow twv. 10.95
Setje Blendabilities Daffodil Delight twv. 13,95 euro.


Een fijne dag allemaal. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: