woensdag 22 oktober 2014

Halloween

Dit kaartje is gemaakt voor de Challenge bij de Dutch Card Lovers.
Margot bedacht een leuke Challenge namelijk:



Maak een kaart of ander project met daarin verwerkt een 'polaroid'. Je kunt hiervoor een stans gebruiken, maar als je die niet hebt is deze ook makkelijk zelf te snijden. Wat je in je polaroid zet, is helemaal aan jou, alles mag!

Ik loop door de drukte met de verbouwing van de badkamer, verjaardagen en de Convention een beetje achter en ben nu druk bezig alle achterstallige werkzaamheden bij te werken. ;)
Vandaar dat mijn kaartje voor de DCL wel heel laat op mijn blog staat. De Challenge loopt namelijk al bijna af.

Ik had deze keer gekozen om alles in Halloween stijl te doen.


En bijpassend een paar traktaties voor de kinderen. Ik was eigenlijk op zoek naar gekleurde oranje snoepjes  of iets wat bij Halloween paste, maar die kon ik niet vinden.
Toen viel mijn oog ineens op deze zwart/witte snoepjes en die vond ik ook heel gaaf en erbij passen.



Gebruikte materialen voor beide projecten:
Cardstock: Rich Razzleberry, Hello Honey, Tangerine Tango, Whisper White.
Stempels: Tee-Hee-Hee, Holiday Invitations, World Map.
Inkt: Crumb Cake, Rich Razzleberry, Early Espresso, Memento Tuxedoe Black, Blackberry Bliss, Hello Honey, Tangelo Twist.
Embellishments: Bakers Twine Early Espresso, Stitches Satin Ribbon Blackberry Bliss, Hello Honey, Tangelo Twist, Cellophane Bag 1x8.
Gereedschap: Embossingfolder Lucky Stars, On Film Framelits Dies, Stampin Dimensionals, Handheld Stapler, Scalloped Tag Topper Punch, Journaling Pen Project Life.



Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Jolanda Cuper zei

Leuk gedaan! Grappig met die laarsjes!