woensdag 29 oktober 2014

Weekly Deals en Make and Take Project Brussel

We hebben weer super artikelen bij de Weekly Deals zitten.
Wat dacht je van de Word Bubbles Framelits. :)
En de Decorative window Box zijn ook zo gaaf om te decoreren en iemand cadeau te doen. :)
Mocht er iets voor je bijzitten mail mij dan jou bestelling door op m.zwackhalen@planet.nl en vergeet niet om ook even  bij de Clearance Rack te kijken of hier iets voor je bijzit. Koopjes zijn altijd leuk toch? ;)





Make and Take Projecten Brussel.


Deze projecten konden we in Brussel maken tijdens de Make and Take Workshop. Het is er niet van gekomen om ze daar te maken dus heb ik ze thuis gemaakt. ;)




De stempelset die we bij de bovenste kaart gebruikt hebben heet Amazing Birthday en bij de kaart daaronder hebben we Kinda Eclectic gebruikt.
Deze laatste set vindt ik zo gaaf en daarmee heb ik de afgelopen maanden al zulke mooie voorbeelden voorbij zien komen. En nu heb ik hem ook...jippie!!!
Demo zijn is leuk...lol...
Vindt je deze stempel set ook zo gaaf? Je vindt hem op blz. 164 in de Annual Catalogus en hij kost in clear : 23,95 en op hout 33,95.

Fijne dag allemaal, helaas geen zonnetje vandaag maar een druilerige regenachtige dag.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: