donderdag 13 november 2014

Hello December Project Life® Card Collection by Stampin' Up!

Project Life is helemaal Hot op dit moment net als December Daily wat de laatste jaren ook veel gedaan wordt.
Ook ik ben bezig met mijn album voor December Daily en ik gebruik hiervoor deze geweldige Kit "Hello December".
Kijk maar eens op dit filmpje hoe leuk deze Kit is.





Ik vind het ook geweldig dat Stampin Up steeds meer artikelen voor Project Life in haar assortiment heeft.
Hier in de webwinkel staan hele leuke artikelen die allemaal leuk zijn voor je December Daily album.
De andere artikelen voor Project Life album vind je hier.

In januari wil ik ook starten met Project Life en zo mijn leven vast leggen in het album. :)
Leuk om later weer in terug te bladeren en herinneringen op te halen.

Mocht je na dit gezien te hebben ook enthousiast zijn en aan je December Daily of Project Life willen beginnen? Voor vragen hierover kan je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl

Als ik iets mee moet bestellen zondag met de verzamelbestelling mail mij dan uiterlijk zaterdag je bestelling door. ;)
Gewone bestellingen die je rechtstreeks verzonden wilt hebben kan je ten alle tijden door geven. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: