zondag 7 december 2014

Christmas Joy

Vandaag heeft Ellen een leuke Challenge voor ons bij de Dutch Card Lovers, namelijk :

Maak 4 kleine kerstkaartjes van 10x10 cm.
De basiskaartjes kun je precies uit één scrapvel halen! Voor de rest ben je vrij om de opdracht uit te voeren zoals jij dat wilt; Clean & Simple, Vintage, Artsy, gestempeld, gestencild, met die-cuts....Verras ons maar!

Ik ben gegaan voor de stempel set Festivals of Trees en de kleuren, Lost Lagoon, Soft Sky en Pear Pizzazz. Een schitterende kleurencombinatie.
De sterretjes boven de bomen komen uit de Holiday Invitation set, die kleine afbeeldingen in die set vindt ik zo gaaf. Die zijn heel leuk  te gebruiken op tags of PL of kleine kaartjes.



Ook het DT en onze Gastdesigner hebben schitterende kaarten setjes gemaakt. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op ons Challenge Blog en laat je ook uit dagen. ;)

Dit zijn de producten die ik gebruikt hebt voor mijn kaartje.

Built for Free Using: My Stampin Blog




Fijne dag en tot gauw weer. ;)


Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

Marjan zei

Erg mooie serie, Rosalien!

Jolanda Cuper zei

Prachtige kleuren mooi hoor!

Stampidoe@gmail.com zei

Geweldige Creaties rosalien