woensdag 24 december 2014

Gepubliceerd in Cards and Scraps en Weekly Deals

Een paar maanden geleden had ik iets gemaakt voor het tijdschrift Hobbyhandig. Mijn projectjes hadden het tijdschrift niet gehaald dus ik was zeer verrast toen een collega mij vertelde dat ik zulke leuke dingen gemaakt had voor het tijdschrift Cards and Scraps. Eerst dacht ik dat ze een vergissing gemaakt hadden in het tijdschrift maar toen ze de foto's liet zien bleek het toch echt van mij te zijn....lol.... Dat kan dus ook dat je werk ineens ergens anders op duikt.
Tsja, de wereld van publiceren is allemaal nieuw voor mij. ;)
Het originele werk mag ik niet laten zien maar wel de foto's van het tijdschrift. Dus hier zijn ze.
Deze keer staat zelfs mijn naam erbij, dat is wel heel apart om je naam in een tijdschrift te zien. Ook leuk dat ze alle drie de projecten gepubliceerd hebben.





En hebben jullie de nieuwe Weekly Deals al gespot? Wat een super aanbiedingen. :)) Kijk maar.
Zit er iets voor je bij dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl






En iedereen de kerstboodschappen al binnen? Vanmorgen heb ik de laatste restjes gehaald en wat een drukte in de winkel en op de parkeerplaatsen...pffff... ik blijf lekker verder thuis vandaag. ;)

Fijne dag allemaal. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: