maandag 22 december 2014

Massa Productie

De laatste tijd was ik zo druk met van alles en nog wat en telkens als ik mij voornam om toch echt aan de kerstkaarten te gaan beginnen kwam er weer iets tussen. Dus de laatste paar avonden flink gewerkt en zo'n 44 kaarten gemaakt. Niet allemaal hetzelfde want dat is zo eentonig. Er moest wel wat variatie in zitten. Dit was ook een mooie gelegenheid om restjes die ik had liggen op te maken en onderdelen weer te hergebruiken. ;) Dit is het resultaat geworden.  
 


En nog even snel een paar van deze kaartjes gemaakt. Ik kwam er een paar tekort en vandaag is alles eindelijk op de bus gegaan.
Nu is natuurlijk de vraag of alles voor de kerst geleverd word. ;)


 
 
Gelukkig begreep ik al van reacties van andere mensen dat ik niet de enige ben die achterloop met de kerstkaarten. Dan voel ik mij niet meer zo alleen hierin...lol... ;)


Fijne avond nog.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: