woensdag 17 december 2014

Merry Ster Krans en Weekly Deals

We blijven nog even in de kerstsfeer hoor. ;) Ik zag van de week op You-Tube een leuke filmpje over het maken van deze leuke krans. Nu wilde ik het filmpje met jullie delen maar je raad het al.....:(....ik kan het niet meer vinden.
Ik blijf nog even zoeken en zodra ik hem gevonden heb zal ik hem hierbij zetten. ;)
Het ziet er heel ingewikkeld uit maar het is zo simpel om te maken en nog leuk ook.




Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:


Built for Free Using: My Stampin Blog





De Weekly Deals


En we hebben weer de nieuwe Weekly Deals. En zeg nou zelf, zijn ze niet leuk? :)) Vooral de Banner pons en Framelits vindt ik gaaf.
Mocht er iets leuks voor je bijzitten dan kan je mij je keuze door mailen op m.zwackhalen@planet.nl





Nog een fijne middag/avond en hopelijk weer tot snel. :)

Groetjes Rosalien
 

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een super leuke ster !!

Gezellige groetjes Lida