woensdag 31 december 2014

Weekly Deals en Spring/Summer Catalogus en SAB Folder

Het is tijd voor de laatste Weekly Deals van dit jaar. En ik moet zeggen dat ik ze weer geweldig vind. ;)





Zit er iets voor je bij laat het mij weten en dan bestel ik het mee voor je. De volgende verzamelbestelling is dinsdag 6 januari.



Spring/Summer Catalogus en Sale a Brations Folder

Volgende week dinsdag 6 januari gaat de nieuwe Spring/Summer Catalogus in en gaat de Sale a Bration van start. Deze komt dan ook online te staan.





Wil jij liever de papieren versie ontvangen? Stuur mij een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en ik zorg dat hij zo snel mogelijk bij jou op de mat valt. ;)

Volgende week zal ik meer vertellen over deze Aktie en alle leuke voordeeltjes. :)

Mijn vaste klanten kunnen deze Catalogus en SAB Folder eerdaags in de brievenbus ontvangen.

Fijne avond en jaarwisseling. ;)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: