vrijdag 12 december 2014

Wil je weten hoe een Workshop/Party van SU eruit ziet??

Stampin Up heeft bij Miranda een collega demonstratrice opname gemaakt voor hoe een Workshop/Party van Stampin Up eruit ziet.
En ze heeft het super gedaan. :)
Heb jij nu na het zien van dit filmpje ook zin in een creatieve ochtend, middag of avond met een aantal vriendinnen?
Neem dan contact met mij op en ik laat je graag kennis maken met deze geweldige producten. :)
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl . Ook voor vragen of informatie ben ik hier te bereiken.

Als jij voor 16 december een afspraak maakt voor een Workshop/Party die we in Januari houden ontvang je van mij een leuk cadeau als Hostess geschenk.
Je kan dan meteen kennis maken met de nieuwste producten uit de Spring/Summer Catalogus en de SAB Flyer.




Hopelijk tot snel. :)

Groetjes Rosalien


Geen opmerkingen: