maandag 5 januari 2015

Nog 1 dag te gaan!!!

We hebben nog 1 dag te gaan voordat de Sale a Bration begint en de Spring/Summer Catalogus uitkomt. Er staan weer zulke gave dingen in met een hoog heb gehalte.....zucht..... Je bent gewaarschuwd. ;)
Morgen komt alles online te staan. Heb je liever de papieren versie laat het mij dan weten en dan stuur ik hem samen met de SAB Folder naar je toe. ;)

Voor degene die onbekend zijn met de Sale a Bration, het is een jaarlijks evenement van Stampin Up waarbij je bij aankoop van elke 60,00 euro je 1 gratis product uit de Sale a Bration Folder mag uitzoeken. Besteed je dus voor 120,00 euro dan mag je 2 producten uitzoeken etc.
In de SAB folder staat voor iedereen iets leuks in. Het varieert van Designpapier, Lint en Knopen, Specialty Designer Series Paper, Stempels, Project Life Kaartjes en Blendabilities. Hoe gaaf is dat? :)


Deze Aktie loopt van 6 januari tot en met 31 maart.
Tijdens deze Aktie krijg je bij een  grote bestelling /Party van 275,00 euro extra Hostess Credits van 27,00 euro. Dus bij verkoop van 275,00 euro mag je niet voor 40,00 euro aan gratis producten uitzoeken maar 67,00 euro. En dit bedrag loopt op naarmate de bestelling groter word.
En hier geld natuurlijk ook dat je voor elke 60,00 euro je gratis iets uit de SAB Folder mag uitzoeken.
Dit is dus de ideale gelegenheid om samen met vrienden/familie 1 grote bestelling te plaatsen of een Party te houden waar jij de Hostess bent. Laat het mij weten als je hiervoor interesse hebt of vragen  hebt. ;)


Één van de gratis artikelen uit de SAB Folder is deze stempel Lotus Blossom en hij is inmiddels al favoriet onder de demo's. ;)
Het voorbeeld kaartje in de folder vond ik zo gaaf dat ik die ge-cased heb en deze samen met de Catalogus en SAB Folder naar de klanten gestuurd hebt.
Ik heb een aantal kleuren varianten gemaakt.







 
 
Een fijne dag en tot morgen. :)
 
Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Marjan zei

Een van die prachtige kaartjes staat hier bij mij, dank Rosalien!