dinsdag 6 januari 2015

Sale a Bration is gestart en de Spring/Summer Catalogus is online

Yeahh!! Het is zover, wij mogen eindelijk jullie de nieuwe Spring/Summer en Sale a Bration Catalogus laten zien.

Hier is de Spring/Summer Catalogus online te bekijken. Deze Catalogus loopt van 6 Januari 2015 tot 2 Juni 2015.





En hier is de Sale a Bration Catalogus online te bekijken. Deze Catalogus loopt van 6 Januari tot 31 Maart.






Er zijn ook producten die terugkeren en deze zijn hier te bekijken.






Er staan weer zulke gave dingen in, ik sta er elke keer weer versteld van hoe ze ons kunnen verrassen hiermee. Je bent dus gewaarschuwd...lol...


Nog even voor iedereen alles duidelijk op een rijtje. ;)

Gedurende de Sale a Bration Periode:

1 - Mag je bij elke 60,00 euro aankoop 1 gratis artikel uit de Sale a Bration Catalogus kiezen. Bij aankoop van 120,00 euro zijn dat 2 artikelen etc.
2 - Bij een verkoopbedrag vanaf 275,00 euro ontvang je 27,00 euro extra Hostess Credits. Dus in dit geval mag je niet voor 40,00 euro maar voor 67,00 euro gratis aan artikelen uitzoeken
3 - Dus de ideale periode om een grote aankoop met vriendinnen te doen of een Party/Workshop te Hosten ( zie schema hieronder ) Hoe hoger het bedrag hoe meer Hostess Credits.







Maar er zijn ook voordelen voor degene die in willen stappen als Demonstratrice.




1 - Je stapt in voor een bedrag van 129,00 euro en mag je Starterspakket uitzoeken voor een bedrag van 175,00 euro
2 - Je ontvangt een gratis Business pakket twv. 60,00 euro. ( bestaande uit o.a. Catalogussen, bestelformulieren etc. )
3 -  Je mag kiezen uit 2 Opties om gratis bij je Starterskit te ontvangen.

Optie 1 - Kies 1 Kit uit de Spring/Summer Catalogus ( keuze uit 5 stuks ).





Optie 2 - Kies 2 artikelen uit de Sale a Bration Catalogus.




En stap je bij mij in ontvang je van mij ook een Welkomst Pakket om je op weg te helpen.
Als je meteen in wilt stappen kan jij je hier aanmelden.



Voor vragen over Producten/Party's/Workshops/Demonstratrice zijn mag je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl


Let's Party!!






En wil je de producten een keertje Live bekijken en uit proberen? Dat kan tijdens de Kick Off Party bij mij thuis.

We gaan een leuke Make and Take doen en je ontvangt van mij de Spring/Summer en Sale a Bration Catalogus.
Ik heb plek voor maximaal 6 personen dus opgeven is wenselijk wil je verzekerd zijn voor een plekje. Breng gerust een vriendin mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde toch? :) Laat in dit geval ook even weten dat je iemand mee brengt zodat ik een plekje reserveer voor hem/haar.

Aanmelden kan op m.zwackhalen@planet.nl en geef aan welke dag/tijd jou voorkeur heeft en met hoeveel personen je komt.


Ik heb de volgende dagen gepland:

Dinsdag 20 Januari van 19:30 uur - 21:30 uur
Woensdag 21 januari van 10:00 uur - 12:00 uur
Zaterdag 24 januari van 10:00 uur - 12:00 uur en 13:00 - 15:00 uur


Kom je ook op mijn Feestje??


Morgen kom ik terug met  een leuke Aktie van mij zelf en de Workshops voor de komende paar maanden.
Ik hoop jullie dan ook eens te zien. :))

Groetjes en veel leesplezier met de nieuwe Catalogus.
Wil je hem liever live doorbladeren stuur mij dan een mailtje zodat ik er één jou kant op kan sturen samen met de SAB Catalogus. ;)


Groetjes Rosalien





Dit zijn de producten die ik gebruikt hebt voor mijn kaartje:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: