dinsdag 13 januari 2015

Stampin' Up! - Achter de schermen + een kaart

Dit maakt Stampin Up zo leuk. De geweldige producten en een hoop lol en gezelligheid met collega's en klanten. Lijkt het jou ook leuk om gezellig met en aantal dames creatief bezig te zijn bij jou of bij mij thuis? Neem dan contact met mij op m.zwackhalen@planet.nl en dan plannen wij een datum. Ook voor vragen kan je bij mij terecht.
Vind je het leuk om een keer een Workshop te volgen kijk dan even bij de geplande Workshops of er iets leuks bijzit voor je. Ook dat is een leuke manier om kennis  te maken met deze geweldige producten. :)





Ik ben ook nog even bezig geweest met deze stempel set "Lotus Blossom"  uit de Sale a Bration Catalogus.
Dit was één van mijn eerste probeersels met de stempels. De bloem bestaat uit 3 lagen, en laag 3 was mooier geweest als ik die eerst afgestempeld had waardoor de bloem meer naar voren was gekomen.
Ondanks dat vind ik hem toch leuk geworden en wil ik hem delen met jullie. :)
De vlinders die ik om de bloem heen  gestempeld hebt komen uit de set Perpetual Birthday Calender.
Een leuke set die zich ook goed leent voor een kaart of lay-out.
De rand om de kaart heb ik met behulp van de Essentials Paper Piercing Pack geprikt. Helaas is het niet duidelijk op de hele kaart te zien.





Leuk dat je langs kwam en een fijne dag, het is echt knutsel weer met die regen. ;)


Groetjes Rosalien




Voor de kaart heb ik de volgende producten gebruikt.


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: