zaterdag 14 maart 2015

Hats Of To You

Voor een collega demo die een geweldige prestatie geleverd heeft heb ik dit kaartje gemaakt. Zoals de titel al zegt "Petje Af". Super gedaan Miranda. ;)
Het kaartje heeft ze inmiddels ontvangen dus kan ik hem hier nu ook laten zien. :)

De hoedjes komen uit de stempelset Guy Greetings ( een leuke stoere mannen set ) en heb ik met stazon black gestempeld op vellum en daarna op zwart cardstock geplakt.
Met de Banner Framelits heb ik ze uitgestanst en er vervolgens een rondje uit geponst waar precies deze tekst tussen past.
Als accent heb ik het hoedje nog een keer op Calypso Coral cardstock gestempeld en uitgeknipt.
Het gave PomPom lint haalt de kaart verder op. :)







Morgen ben ik er weer met een kaartje voor de Challenge bij de DCL. ;)


Groetjes Rosalien


Dit zijn de materialen die ik gebruikt hebt.

Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hoor!!!
Creatieve groetjes, Gaby