woensdag 1 april 2015

Thank You en Winnaar Verloting SU Pakket

Helaas, de Sale a Bration is al weer voorbij. Maar er komen weer genoeg leuke dingen aan waar we ons op kunnen focussen. ;)
Workshops staan alweer in de planning, ik ben druk bezig met alles bedenken en plannen.
En dan komt over een paar maanden de nieuwe Annual Catalogus alweer uit.
Dus genoeg leuks om naar uit te kijken niet waar? :)

Maar eerst wil ik al mijn klanten bedanken die de afgelopen periode een bestelling geplaatst hebben bij mij. Super dat jullie mij trouw blijven. :)
Voor jullie dus dit kaartje. ;)

Thank You




En zoals beloofd zou ik op 1 April een SU Pakket verloten ( zie foto hieronder ) onder de deelnemers die de afgelopen tijd een bestelling van minimaal 60,00 euro gedaan hadden tijdens de SAB periode.



SU Pakket


Het Pakket bestaat uit:

Best Day Ever Designer Series Paper
14 vellen Cardstock in bijpassende kleuren
Best Day Ever Accessory Pack ( bestaande uit 3 rollen lint en zak knoopjes in bijpassende kleuren )
Simply Wonderful Stamp Set
Chevron Tag a Bag
Tag a Bag Gift Box
Gift Card Enclosure


Het zou leuk geweest zijn als ik de trekking had kunnen filmen, maar helaas die mogelijkheid heb ik niet. Dus moet ik het op de ouderwetse manier vastleggen en dat is met de camera. ;)
En zijn jullie al nieuwsgierig wie hem gewonnen heeft???...hihihhi......



.......................roffel......roffel............roffle...........


En de Winnaar is...............



Gefeliciteerd Cootje, het SU Pakket komt jou kant op.


Dan wens ik iedereen nog een fijne dag en hopelijk tot snel weer.
En bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.



Groetjes Rosalien



Dit heb ik gebruikt voor mijn kaartje:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: