woensdag 8 april 2015

Weekly Deals en Clearance Rack

En is iedereen goed de Pasen door gekomen? Wat een heerlijk weer hebben we gehad hé?
Mijn Paasweekend heeft voornamelijk uit klussen bestaan dus ik heb niet echt kunnen genieten van het mooie weer, maar dat halen we wel weer in. ;)


Wauw, hebben jullie de nieuwe Weekly Deals al gespot?
Hij is weer helemaal te gek.
Deze keer zijn het extra veel producten die je met korting kan kopen en ik ben helemaal verliefd op de Framelits en Thinlits die in de aanbieding is.
En laat ik nu net te vroeg geweest zijn met bestellen van de Magnetic Platvorm voor de Big Shot. Dit is echt een aanrader en must have, hij werkt super.
Mocht er iets leuks voor je bijzitten dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl











Behalve de gave Weekly Deals is ook de Clearance Rack weer aangevuld en ook hier staan super leuke dingen tussen.





Dus hou je van koopjes vergeet dan niet daar even een kijkje te nemen. ;)
Hier is de link.
Let wel op want hiervoor geld zolang de voorraad strekt. En Op = Op.
Het gaat erg hard want inmiddels zijn een aantal artikelen alweer uitverkocht.


Een hele fijne dag/avond nog. ;)


Hier is het nog een drukke en hectische week met de verbouwing maar ik hoop snel terug te zijn met mijn creaties.
Bedankt voor je bezoekje en tot snel. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: