dinsdag 26 mei 2015

De Gift Bag Punch Board

Vinden jullie de Punch Boards ook zo leuk?
Dan heb ik een leuk nieuwtje voor jullie. :)
SU komt met een nieuw Punch Board, namelijk de Gift Bag Punch Board.
Jullie hebben vast al voorbeelden voorbij zien komen op het internet. ;)
En aangezien wij als demo's al uit een aantal artikelen uit de nieuwe Catalogus konden preorderen waaronder dit Punch Board heb ik deze besteld en ben ik hier lekker mee aan de slag gegaan.
Naast het nieuwe Punch Board heb ik ook 2 nieuwe stempel sets gebruikt, namelijk I Think You're Great en You're So Sweet.
De rest van de gebruikte artikelen zoals papier en lint is wat er straks uit gaat. Het oude spul moet immers ook op nietwaar? ;)





En wat vinden jullie van dit model?
Ik ga nog even bedenken of er nog meer leuke mogelijkheden zijn hiermee.
Dit waren in ieder geval mijn eerste probeersels.

Een fijne dag allemaal.
Hier komt heel voorzichtig het zonnetje door. Ik hoop dat hij blijft. :)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Sarah zei

Ziet er heel top uit !! Liefs ☆ Sarah ☆