woensdag 6 mei 2015

Weekly Deals - Butterfly Basics Set Leverbaar - Prijsstijging en Nieuwe In Colors 2015-2017

Het is weer tijd voor de nieuwe Weekly Deals. En ik zie al meteen iets leuks ertussen zitten, namelijk de Wonderful Wreath Framelits Dies. Deze is nu wel heel erg aantrekkelijk geprijsd nu. :)
Mocht er iets voor je bijzitten of heb je ergens vragen over dan hoor ik het graag.
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl





En weten jullie nog dat de Butterfly Basics Bundle zolang op Backorder heeft gestaan?
Ik zou jullie op de hoogte houden als hij weer leverbaar zou zijn. En ik kan je vertellen dat hij gelukkig weer te bestellen is. :)
Hier nog even een foto van de set.






Over een paar weken komt de nieuwe 2015-2016 Annual Catalogus uit.
Mijn vaste klanten zullen hem straks in de bus vinden. Mocht jij hem ook graag willen ontvangen laat het mij dan weten en ik zorg dat er een exemplaar jou kant op komt. ;)

Vergeet niet dat de oude Annual Catalogus op 2 Juni afloopt in plaats van 30 Juni zoals op de Catalogus staat.
Ook de Spring/Summer Catalogus loopt dan af.
Wil je hieruit nog iets hebben vergeet dan niet op tijd je bestelling door te geven.

Nog even een Tip voor jullie.

De laatste jaren zijn er bij Stampin Up geen prijsverhogingen geweest en dat betekent dat je er niet aan onderuit komt dat het een keer recht getrokken wordt.
Dat betekent dat een hoop artikelen nu in prijs omhoog gaan. Sommige gaan iets in prijs omhoog en sommige iets meer.
De grootste prijs stijging zit hem in de Classic Stampin Pads.  Deze gaan van 6,50  naar 8,00 euro.
De Ink refills gaan van 3,50 naar 4,00 euro.
Mocht je dus nog Ink Pads op je verlanglijst hebben staan dan is het nu het moment om die aan te vullen voor de prijsverhoging in gaat.


Verder kan ik je vertellen dat er weer een hoop leuke dingen aankomen en ik kan niet wachten tot ik ze in mijn handen heb. :)
Het leuke van Demo zijn is dat je al een aantal artikelen kan pre-orderen uit de nieuwe Catalogus.
Dus nu zitten wij allemaal met smart te wachten tot wij ze binnen hebben en er mee kunnen spelen....lol...
De eerste Creaties zullen snel verschijnen op internet. :)


Ik kan al wel een Sneak peak laten zien van de nieuwe In Color kleuren 2015 - 2017.
Dit zijn ze.
Ik vind ze mooi al moet ik zeggen dat  ik de oude In Colors wel ga missen. ;)
Wat is jullie favoriete kleur?
Ik ga voor de Watermelon Wonder en Cucumber Crush, lekkere frisse en vrolijke kleuren. ;)





Maak er een fijne dag van en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. ;)


Groetjes Rosalien


 
 
 

Geen opmerkingen: