donderdag 16 juli 2015

Just For You

Hoe leuk is het om een klein kaartje aan een bosje bloemen of presentje te hangen.
Met dit idee maakte ik dit kaartje met de zojuist ontvangen nieuwe stempel set Watercolor Wings.
Zie plaatje hieronder. Deze set is echt favoriet bij iedereen. :)



Het leuke van deze stempel set vind ik dat je de vlinder op kan bouwen door onderdelen te combineren.
Er zijn tevens bijpassende Framelits te verkrijgen om de vlinders uit te kunnen stansen. 
Daarmee heb ik uit Vellum de vlinder uit gestanst en bovenop de gestempelde vlinder bevestigd.
Het kaartje heb ik geembossed met de Elegant Dots embossing folder.
Simpel, snel en nog leuk ook. :)



Morgen wordt het weer een zeer warme dag, dus geniet ervan. ;)

Zondag ben ik er weer met een kaartje voor de nieuwe Challenge van de Ducth Card Lovers.

Fijne avond nog.


Groetjes Rosalien





Gebruikte Materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog