vrijdag 21 augustus 2015

Hoe leuk is het om .....

Hoe leuk is het om een klant een presentje te geven bij een bestelling. :)
Als het goed is zal de bestelling inmiddels ontvangen zijn dus kan ik het laten zien.
Zij kreeg een blenderpen cadeau die ik in een Cellophane zakje gedaan heb.
Stampin Up heeft namelijk ook deze smalle en lange zakjes, 2.5 cm x 20.3 cm. Ideaal om er dropjes of iets dergelijks in te doen of zoals ik gedaan heb een pen.
Voor de versiering heb ik de de stempels Vintage Leaves, Flower Shop en Watercolor Wings gebruikt.
De tag heb ik geponst met de Ornate Tag Topper Pons.
De tag en de vlinder  heb ik tone on tone gestempeld, dat wil zeggen in dezelfde kleur als het cardstock.




Ben je nog niet bekend met de Blenderpen?
Dan is hier een leuke tutorial van Amanda Fowler waar ze uitlegt hoe de Blenderpen werkt.








Herfst/Winter Catalogus

Nog anderhalve week en dan komt de nieuwe Herfst/Winter Catalogus uit.
Van de week gaan ze op de bus naar mijn vaste klanten.




Wil jij ook graag een catalogus ontvangen en ben je nog geen klant?
Stuur mij een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en tegen de verzendkosten van 2,76 stuur ik hem naar je toe. Dit bedrag krijg je weer retour als je een bestelling bij mij plaatst.




Klantenkaart






En wist je ook dat je bij mij kan sparen voor gratis artikelen? Voor vaste klanten heb ik een Klantenkaart.
Deze bestaat uit 10 strippen. Hier vul ik het bedrag in van de bestelling (  dit is exclusief : Shares, Clubs, Cadeaubonnen,Workshops en verzendkosten )
Ik hou dat allemaal bij voor je.
Als de kaart vol is na je 10e bestelling tel ik alle bedragen op en hier krijg je dan 5% korting op.
Bij je eerst volgende aankoop mag je hiervoor iets uitzoeken uit de Catalogus .
Wil jij ook een Klantenkaart? 
Plaats dan een bestelling bij mij en vraag je eigen Klantenkaart aan zodat ook jij kan sparen voor gratis artikelen.



Een fijne dag vandaag en tot snel weer. :)



Groetjes Rosalien




Gebruikte Materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog
Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Leuk gemaakt, ik had dieniet bij mij bestelling, haha mijn punchboard, geintje natuurlijk

Fijn weekend, Yvon

Rosalien Zwackhalen zei

lol....toen had ik deze set nog niet Yvon. ;)