donderdag 29 oktober 2015

Eindelijk mijn kaartje af voor de DCL Challenge

Ik was van plan om mijn kaartje voor de DCL tijdens onze vakantie te maken aangezien ik daarvoor geen tijd had. Het liep echter anders, We moesten ruimte vrij houden in de auto vanwege de honden die mee gingen dus mijn hobbyspullen moesten thuis blijven.
Dat betekende wel dat ik na thuis komst  mijn kaartje nog moest maken, maar eerst moesten de pakketjes voor de Krea Doe klaar zijn. Dus het waren een paar drukke dagen hier om alles op tijd af te krijgen. En het is gelukt. ;)

Dus hierbij iets later als anders mijn bijdrage voor de Challenge bij de Dutch Card Lovers.
De Challenge is deze keer om de kleuren Tempting Turqouise, Old Olive en Real Red te gebruiken, of in ieder geval kleuren die hier heel dichtbij komen. De basis kaart mag wit zijn maar verder mogen er geen andere kleuren in voorkomen.
Ik heb de stempelset Peaceful Pines met de bijpassende Framelits Perfect Pines gebruikt. Ik vindt dat deze kleuren combinatie het geweldig doet zoals je ook kan zien op het DCL Blog. Het Designteam en onze Gastdesigner hebben geweldige voorbeelden gemaakt.
En nu ben ik ook heel benieuwd wat de deelnemers hiermee  gaan maken. ;)







Een fijne avond en tot gauw weer. ;)



Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Sarah zei

Leuk fleurig kerstkaartje !