maandag 16 november 2015

Retired Producten Autumn/Winter Catalogus en 20% Kortings Aktie





We gaan richting December en dat betekent dat de Autumn/Winter Catalogus af gaat lopen en dat de Retired List bekent gemaakt is.
Er zijn een aantal artikelen die meegaan met de Spring/Summer Catalogus maar het meeste gaat eruit.
Dat betekent dat als je nog iets uit de Catalogus wilt hebben je niet te lang moet wachten met bestellen.
Hier is de lijst met artikelen die eruit gaan en hiervoor geld Op = Op.





Stampin Up heeft nu een kort lopende en éénmalige  Aktie lopen waarbij je 20% korting krijgt op een aantal geselecteerde stempel sets.
Deze Aktie duurt van 16 tot 20 November.
Hieronder zie je de lijst van de sets. Er zitten weer hele leuke tussen, ook voor mij. ;) Yeahh!!









Mocht er ook voor jou iets  tussen zitten mail mij dan uiterlijk vrijdagmiddag 16:00 uur je bestelling door op m.zwackhalen@planet.nl zodat ik s'avonds nog een extra bestelling de deur uit kan doen.


Ik heb een paar heerlijke dagen in Brussel gehad met Stampin Up en hiervan zal ik van de week een verslagje van op mijn blog zetten. ;)


Tot snel en nog een fijne avond. ;)


Groetjes Rosalien



Geen opmerkingen: