zaterdag 5 december 2015

Eerste inzending van mijn Aktie is binnen

Zojuist kwam de eerste inzending binnen van mijn Aktie. Yeahh!! Zo leuk. ;)

Op de Krea Doe had ik zoveel pakketjes van de Make and Take over dat ik hiermee een Aktie bedacht had.
Alle klanten ontvangen in de maanden November/December een setje Tags met de bijbehorende lintjes en worden uitgedaagd hier iets leuks mee te maken, te fotograferen en naar mij toe te mailen.
Ik plaats dan alle uitwerkingen op mijn blog.
Op 4 Januari laat ik jullie stemmen welke Tags jullie het leukste vinden en de winnaar ontvangt dan van mij een leuke prijs. :)
Wat het is dat is nog een verrassing. ;) Gemeen hé? Het is in ieder geval iets leuks uit de nieuwe Catalogus. ;)

Dit is de inzending van Yvon.






Mocht jij ook een bestelling geplaatst hebben vergeet dan niet om er iets leuks mee te maken en je uitwerking  naar mij te mailen. ;)

Wil je nog iets bestellen en voor de Kerst binnen hebben zorg dan dat je bestelling voor de 12e bij mij binnen is. De 13e gaat de laatste verzamelbestelling van dit jaar de deur uit.

Je kan daarna nog wel gewoon je bestelling doorgeven maar deze word dan rechtstreeks naar jou bezorgd en zal ook later binnen komen dan normaal doordat ze bij SU gaan inventariseren en men met Kerst ook een aantal dagen dicht zijn.


Een fijne Pakjesavond allemaal. :)


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Dora zei

Wat een leuke actie, Yvon heeft mooie tags ermee gemaakt.
jij ook een fijne pakjesavond.
groetjes Dora