vrijdag 18 december 2015

Merry Wishes

Nog zo'n leuke kaart dat ik tegen kwam op Pinterest. Met een kleine aanpassing heb ik er mijn draai aan gegeven.
Voor de Kerstbal heb ik de Delicate Ornament Framelits gebruikt en de Sleigh Ride Edgelits Die.
Vooral die laatste vind ik zo  gaaf en zo jammer dat hij eruit gaat. Ik weet dat ik hem nooit weg zal doen, zo leuk vind ik hem. ;)
De basis van de Kerstbal is uit Vellum gestanst en voor de afbeelding heb ik Dazzling Diamonds Glimmer Paper gebruikt. Dit papier glinstert ook zo mooi en dat geeft net zo'n sneeuw effect.
Verder heb ik de kaart simpel gehouden zodat hij mooi tot zijn recht komt.




Maak er een fijne dag van. ;)



Groetjes Rosalien




Gebruikte materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Margot zei

Dit is zo'n type bal die ik in het echt wel in mijn boom zou hangen!