maandag 4 januari 2016

Hello

Allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Het mag nog hé?
Dat we die in  goede gezondheid door mogen brengen en het een goed en creatief jaar mag worden voor ons allemaal. :)

Eindelijk weer eens een kaartje.
Mijn man had een kaartje nodig voor een collega en vroeg of ik er  één wilde maken.
Nu had ik vorige week leuke post van Kety gekregen en daar zaten een paar voorbeeld kaartjes bij. En daar heb ik mij door laten inspireren.
Het is een envelopje met een uitklap kaart en daar heb ik mijn eigen draai aan gegeven.
Ik heb zowel artikelen uit de Annual Catalogus als de Spring/Summer Catalogus gebruikt.






 
 
 
En zijn jullie allemaal klaar voor de start van de Sale A Bration morgen en de release van de Spring/Summer Catalogus?
Spannend hé?
Nou ik kan jullie vertellen dat je hem leuk gaat vinden. Elke keer denken wij dat het niet beter kan en dan weten ze ons toch weer te verrassen. Mijn arme portemonnee kan al dat leuks niet aan.....zucht....
Dus dat word kiezen. ;)

Ik zie jullie morgen weer. Een fijne avond. ;)


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

O, die us keuk gemaakt, geweldig idee ook.

Liefs Yvon