maandag 22 februari 2016

Just Because

Vorige week liet ik jullie een kaartje zien waar ik 3 hartjes uit geponst had. Dit is één van die hartjes die ik nu hergebruik voor een kaartje.
De basis kleur van de kaart is Mint Macaron en de stempels die ik gebruikt hebt zijn: Timeless Texture, Grateful Bunch en  A Dozen Thoughts.
Ik heb gestempeld in dezelfde kleur als de basis kaart  namelijk Mint Macaron en er een accent kleur aangebracht met de kleur Melon Mambo.
Deze kleur laat ik ook weer terug komen in het strikje die ik van de paperclip afgehaald hebt. Deze komt uit de Love Blossom Embellishment Kit.
De tekst is gestempeld met Archival Ink Basic Black.





Het is een ideale dag om je hobbykamer in te duiken met al die regen.
Maak er een fijne dag van. ;)



Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een schitterende kaart, mooie tekst er ook bij.

Liefs Yvon