zondag 28 februari 2016

Winnaars Vrijkaartjes Beurs Knotsgekke Kaartendagen

Zojuist heb ik de 10 winnaars getrokken die op mijn Blog of Facebook Pagina meegedaan hebben met de verloting van de vrijkaartjes voor de beurs van de Knotsgekke Kaartendagen.
Je kan kiezen of je 10-11-12 Maart naar Zwolle gaat of  31 Maart -1-2 April naar Den Bosch.





En nieuwsgierig wie er gewonnen hebben?? :)

Hier komen de winnaars :


Jolanda Cuper
Chris Littlewood
Jacqueline Scheidt
Jolanda van Zoest
Krista Huysman
Wiebine de Meer
Hillie de Boer
Ruth Sprong
Ria van Sonnen
Wilma de Jagher


Gefeliciteerd en alvast heel veel plezier op de beurs gewenst.
En mocht je naar Zwolle gaan dan vindt ik het leuk als je even gedag komt zeggen. ;)

Mailen jullie mij je adres nog even zodat ik de kaartjes op de bus kan doen?
Mijn email is: m.zwackhalen@planet.nl


Een fijne zondag allemaal. ;)
En geniet van het prachtige weer.



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: