donderdag 31 maart 2016

Balloon Celebration

Weet je wat ook zo'n leuke set is uit de Spring/Summer Catalogus? De Balloon Celebration Bundle.
Deze set heb ik vandaag gebruikt voor mijn kaartje.
Ik vind het ook zo leuk dat er stempels bijzitten die je als achtergrond kan gebruiken, zoals de wolkjes en de pluimen van de paardenbloem op mijn kaartje.
Dat geeft dan echt het effect alsof de ballonnen door de lucht zweven.




Als basis heb ik Whisper White Cardstock gebruikt met daarop een mat van Bermuda Bay en Daffodil Delight cardstock.
De wolkjes en paardenbloemen zijn gestempeld met Pool Party. De wolkjes heb ik eerst afgestempeld zodat ze wat lichter van kleur worden.
Voor de ballonnen en het strikje heb ik de kleuren Pool Party, Bermuda Bay, Daffodil Delight en Melon Mambo gebruikt.
De tekst en de touwtjes van de ballonnen zijn met Memento Inkt Tuxedo Black gestempeld.
Daarna nog een paar Rhinestones erop om het geheel af te maken.
Ik hoop dat jullie weer een beetje inspiratie opgedaan hebben. ;)


Een fijne dag en tot gauw weer..



Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een plaatje, zou zo weer jarig willen zijn.

Liefs Yvon

Dora zei

prachtige kaart! en ook zo mooie achtergrond.