maandag 7 maart 2016

Honeycomb Happiness

En doen jullie wel eens een kaartje casen?
Ik zag dit kaartje in de Sale a Bration Flyer staan en kon het niet na laten om hem na te maken. Ik vind hem zo leuk en vrolijk.



Deze stempelset Honeycomb Happiness waar dit leuke kuikentje inzit ontvang je gratis bij een bestelling van 60,00 euro tijdens de Sale a Bration periode die tot eind Maart duurt.
De tekst komt uit de set Perfecht Pairings die ook in de SAB Flyer staat. In deze set zitten verschillende leuke teksten voor diverse gelegenheden.

Dit leuke kaartje gaat ook mee naar de beurs van de week.
Nog een paar dagen en dan is het zover.
Heel spannend allemaal. Dit word mijn eerste grote beurs waar ik sta en ik heb er zin in. Ik hoop jullie ook. ;)
Ik ben nog druk bezig met alle voorbereidingen voor de Make and Take. Alle spullen verzamelen die mee moeten. En dan maar hopen dat we niks vergeten. ;)


Fijne avond en tot gauw weer.



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: