maandag 21 maart 2016

Nora

Deze foto van Nora in haar jongere jaren vroeg om gescrapt te worden.
Het voelt nog steeds raar dat ze er niet meer is. Geen gebedel meer, niet meer in de weg lopen als je in de keuken bezig bent met koken ( want je weet maar nooit.......er zal eens iets lekkers op de grond vallen ) en nog meer van dat soort kleine dingen. ....... ;)
Zij was ook echt een lieve hond met haar ondeugende streken. Ja, we missen haar nog steeds.
Maar goed, over naar de foto. ;)





De basis is Cardstock Wild Wasabi en het designpapier is Bortanical Gardens.
De border heb ik gestanst uit Basic Black Cardstock met de Hearts Border Pons. Een paar van die hartjes die uit deze uitgeponste rand komen laat ik  boven de lay-out weer terug komen.
De naam Nora heb ik uit kurk gestanst met de Little Letter Thinlits. Dit geeft dan weer een stoer uiterlijk aan de lay-out.
De tekst Love komt uit de PL stempel set Hello Life.
De Bakers Twine uit de Combo Pack past weer mooi bij deze lay-out. Deze heb ik dubbel bevestigd met een knoop.
Al me al een simpele LO maar wel heel leuk. :)


Maak er een fijne dag van.
Ik ga zo weer verder met muren verven.....eind is in zicht. En de rest komt later. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: