dinsdag 8 maart 2016

Pedal Pusher

Nog zo'n leuke stempel set uit de SAB Flyer. Deze heet Pedal Pusher.
Ik heb hier een setje van 3 kaartjes mee gemaakt en deze zijn ingekleurd met de markers.
Voor de banners heb ik Wahsi tape gebruikt die ik eerst op Whisper White Cardstock geplakt hebt en vervolgens met de banner punch uit geponst.
Rondom het kaartje heb ik randjes geprikt en hier heb ik de Updated Essentials Paper Piercing pack voor gebruikt.
De afbeelding heb ik daarna met Stampin' Dimensionals opgehoogd en op gekleurd Cardstock  geplakt.







Hier schijnt op dit moment de zon en het begint een beetje als voorjaar te voelen. Alleen de temperatuur werkt nog niet mee. ;)

Vanmorgen mijn man naar het ziekenhuis gebracht voor de één na laatste chemo ronde. Gelukkig slaat het goed aan. Volgende maand de laatste ronde. En dan hopen dat het lang weg blijft. ;)


Een hele fijne dag en tot gauw maar weer.



Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Sarah zei

Hey Rosalien ,
Mooie kaartjes . Sterkte met je man , ik heb het precies wat gemist.
Veel kracht stuur ik jullie toe .
Liefs Sarah