woensdag 23 maart 2016

You Brighten My Day en Weekly Deals

Dit leuk kleine doosje is gemaakt met de Pyramid Pals Thinlits Die. Bij deze dies horen ook hele leuke dierenstempels. Deze had ik willen gebruiken voor mijn doosje maar ik heb per ongeluk alleen de Dies besteld. dom, dom, dom. ;)
Ik heb voor het doosje het Designpapier It's My Party gebruikt.
De tekst komt uit de set Sunburst Sayings en deze heb ik schuin ingekleurd met de markers. Ik vind dat zo'n leuk effect geven. Een rhinestone maakt het geheel af.
Bovenin de punten van het doosje heb ik gaatjes geponst en Bakers Twine doorheen gehaald en vastgestrikt. Zo blijft het doosje mooi dicht en kan je hem ook weer  makkelijk open maken.





Nieuwsgierig naar de nieuwe Weekly Deals?
Hier zijn ze.





Zoals altijd kan je mij mailen mocht je iets willen bestellen of  ergens vragen over hebben.


Vergeet niet dat je tot donderdag nog gebruik kan maken van de Sale a Bration Aktie waarbij je bij elke 60,00 euro een gratis product uit de SAB Flyer mag kiezen.

Ook is dit de laatste kans om voordelig in te stappen als Demonstratrice.
Je kan zelf je Starters Pakket samen stellen ter waarde van 220,00 euro en hier betaal je 129,00 euro voor.


Donderdag is de laatste dag van deze Aktie en dan moeten we weer een jaar wachten. ;)


Maak er een fijne dag van. ;)



Groetjes Rosalien


1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Ondanks dat je geen stempels erbij besteld hebt is het een schatting doosje.
Groetjes Yvon