vrijdag 8 april 2016

You're Just The Sweetest

Deze kaartjes zijn onderweg naar de winnaars van het Cadeau Pakket samen met hun Cadeau's.
Ik heb hiervoor de Note Cards & Envelopes gebruikt. Super handig om deze in huis te hebben. ;)
De Apple Of My Eye stempelset is zo leuk en toen ik dit voorbeeldkaartje in de Catalogus zag was ik op slag verliefd.
Het kaartje vroeg om ge-cased te worden. De envelopjes heb ik meteen mee versierd in stijl. ;)
Het designpapier komt uit de Neutrals Designer Series Paper Stack.
Met de Scallop Tag Topper heb ik dat mooie randje op de tag geponst. Het Basic Black Bakers Twine past er mooi bij.
Voor de afbeelding en de tekst heb ik de volgende kleuren inkt gebruikt: Soft Suede, Pear Pizzazz, Watermelon Wonder en Memento Tuxedo Black.
De kersjes heb ik uitgeponst met de 1/2 inch Circle Pons.
Zowel de kersjes als de tag heb ik opgehoogd met Stampin Dimensionals zodat je meer diepte op je kaart krijgt.








Voor degene die het misschien gemist hebben, je kan je vanaf nu inschrijven voor de Nieuwsbrief van Rosaliens Creations.
Het aanmeldingsformulier vindt je in de rechter zijbalk.
Wil je deze niet meer ontvangen dan vindt je onderaan de Nieuwsbrief een link om je af te melden.


Ik hoop dat het voorjaars zonnetje gauw terug komt. Het was afgelopen weekend zo heerlijk buiten.
Met dat mooie weer hebben wij heerlijk in de Duinen gewandeld en na afloop wat gedronken in een restaurantje. Puur genieten is dat. ;)


Tot gauw weer en een hele fijne dag.



Groetjes Rosalien



Geen opmerkingen: