zondag 15 mei 2016

Hello

Vandaag een voor mij een zeer lastige uitdaging bij de Dutch Card Lovers.
De opdracht is om een kaart te maken waarbij je geen gebruik van stempels, inkt en embellishments mag maken. Alleen papier en die/cuts is toegestaan.
Oeps......dat blijkt toch moelijker als gedacht. Ik vind mijn kaartje dus ook behoorlijk kaal en mis gewoon een paar inkt spetters en bling bling wat ik normaal hierbij zou gebruiken.....zucht....
Hopelijk lukt deze uitdaging jullie beter. ;)





Voor de basis van de kaart heb ik Very Vanilla Cardstock gebruikt.
De tekst Hello komt uit de Thinlits set "Hello You" en heb ik uit Basic Black cardstock gestanst.
Het designpapier wat ik hier gebruikt heb heet "Playful Palette" en vindt je straks in de nieuwe Catalogus. Tevens heb ik de nieuwe In Color kleuren gebruikt voor mijn kaart.
Ik moest in het begin even aan dit papier wennen daar het erg artistiek aandoet maar nu begin ik het steeds leuker te vinden. :)
Met de Hearts Border pons ( retired item ) heb ik hier een randje uit geponst en daarna nogmaals uit cardstock Sweet Sugarplum. De hartjes die hieruit komen heb ik daarna weer terug in de openingen geplakt.
Alles is weer gemat op Basic Black cardstock.
De bloem is met de Pansy pons uitgeponst en die heb ik geembossed met de embossingfolder Boho Chic.
Voor de zwarte bloem heb ik de Petite Petals pons gebruikt en voor de blaadjes de Festive Flower Builder pons.
Als laatste heb ik 2x  de vlinder uit geponst met de Bitty Butterfly pons. Dit blijft toch wel mijn meest gebruikte en favoriete pons. :)

Nu is het jullie beurt.
Durven jullie mee te doen met deze moeilijke uitdaging?
Ik ben heel benieuwd of jullie hem net zo moeilijk vinden als ik.
Heel veel succes. :)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: