donderdag 12 mei 2016

Painter's Palette

Deze stempelset genaamd "Painter's Palette" begin ik steeds leuker te vinden en word langzamerhand toch wel een favoriet van mij. Net als het designpapier uit deze serie.
Helemaal hot op dit moment is de schudkaart die je heel leuk kan maken met deze schildersezel.
Daarin heb ik wat sequens gedaan en geponste figuurtjes die ik met de "Springle"  pons gemaakt hebt.
Deze pons vind je straks in de nieuwe Catalogus.






Ik heb de hoek van de voorkant van de kaart omgeslagen en vastgemaakt met een glue dot.
Aan de binnenkant van de kaart heb ik een strook designpapier geplakt zodat het leuk afsteekt bij de voorkant.
Aan de achterkant van de voorkant heb ik onderaan en aan de zijkant dubbelzijdig tape gedaan en vastgemaakt zodat je er nu een kaart in kan schuiven.
Op Whisper White heb ik wat verfstrepen en spetters gestempeld en een pin. Allemaal met de nieuwe In Color kleuren.
Dit heb ik op designpapier gemat en vervolgens op Cardstock.
De vlinder geeft weer een leuke touch aan de kaart.
En je ziet dat ik toch weer de rhinestones tevoorschijn heb gehaald. Ik kan echt niet zonder. :)



Geniet van deze prachtige dag.



Groetjes Rosalien


1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een onwihs gave kaart is dit geworden, o wat zal dat moeilijk worden, ga gewoon een hele lange verlanglijst maken en dan iedere maand kijken wat ik ervan wil hebben. Of een andere man zoeken een miljonair. Want deze set is ook min ding aksvoormalige schilderes, haha. En die kkeuren, aaaaiiiiiiii ishet al bestel tijd???


Liefs Yvon