donderdag 9 juni 2016

Come And Sit A While With Me

Vandaag heb ik deze 2 leuke kikkers uit de Hostess set "Love You Lots" gebruikt.
De nieuwe groene In Color kleur van vandaag heet Emerald Envy.
De afbeelding is ingekleurd met de Prismacolor Pencils. Doordat ik er niet aan gedacht had de juiste inkt te gebruiken heb ik geen reukloze terpentine gebruikt om de kleuren te mengen. Als je niet de juiste inkt gebruikt met deze techniek gaat de inkt uitlopen en krijg je zwarte vlekken.
In het hart van de bloem heb ik een Basic Jewel geplakt.
En ook hier weer een mooi zwarte omlijsting gemaakt.






Ik vindt deze stijl eigenlijk wel iets hebben. Het is mooi strak en simpel.
En wat vinden jullie van deze stijl?


Maak er een fijne dag van en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. ;)



Groetjes Rosalien